مراقبت پوست

نحوه تشخیص کرم اصل و تقلبی گاتیو

نحوه تشخیص کرم تقلبی گاتیو

نحوه تشخیص کرم اصل و تقلبی گاتیو

نحوه تشخیص کرم اصل و تقلبی گاتیو : حتما هنگام خرید محصولات گاتیو مخصوصا کرم روشن کننده گاتیو با قیمت های متفاوتی برخورد کردید که باعث شک و تردید برای شما شده و نتونستین اعتماد کنین که آیا این کرم اصل هستش یا خیر !

در این مقاله قرار هست راه های تشخیص محصولات فیک و اصلی گاتیو را به شما بکیم.

اولین نکته ای که باید توجه کنید خرید از سایت های معتبر هستش، حتما اینماد سایت رو روش کلیک کنید و ببینید که اعتبار اینماد سایت بالای 6 ماه باشه.

دومین نکته اینکه با پشتیبانی اون سایت تماس بگیرید و ببینید پاسخگو هستن یا نه و از بپرسین کرم ها لیبل شبنم ( لیبل سفید زردی که کد اختصاصی روش هست) زا دازند یا خیر؟

اگه لیبل نداشته باشه که قطعا فیک و تقلبی هستش اما اگه لیبل داشته باشه همانطور که گفتیم باید روی لیبل یک کد اختصاصی باشه و اون کد را به شماره پیامکی روی لیبل اسرال کنید و باید از سامانه سازمان غذا دارو وزارت بهداشت پیامکی برای شما ارسال شه که مشخصات کامل کالای مورد نظر درج شده باشه.

سومین نکته اینه که سعی کنید از سایت هایی خریداری کنید که نمایندگی فروش شرکت بیز را داشته باشند و ارسالشون از سمت خود شرکت با فاکتور رسمی همراه با نام نمایندگی باشه ( اینو میتونین با تماس با پشتیبانی سایت بپرسین) اینجوری دیگه مطمئن هستین محصول مستقیم از شرکت برای شما ارسال شده و محتویات داخلش تغییری نکرده.

همچنین به تاریخ محصولات هم دقت کنید و در آخر توصیه می کنیم که سعی کنید محصولات را با قیمت رسمی شرکت یا قیمت نزدیک به قیمت شرکت خریداری کنید و از خرید محصولات با قیمت خیلی پایینتر جدا خودداری کنید زیرا هیچ ارزونی بی دلیل نیست مخصوصا برای محصولاتی که مستقیما با سلامتی شما در ارتباط هستند.

خرید کرم گاتیو

شما عزیزان می تونین کلیه محصولات گاتیو و لاکچری کوین را از سایت ما خریداری کنید و با ارسال مستقیم از سمت شرکت بهمراه فاکتور رسمی محصولات را دریافت و استفاده کنید. جهت هرگونه سوال و پشتیبانی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *